אודות | מלון רוטשילד - מלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב | מלון אמנות ברוטשילד אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי הַזְמָנָה אוֹנְלַיְן רֹאשׁ אֲתָר סְגִיר אֲתָר

מלון בוטיק רומנטי

Rothschild Hotel Tel Aviv
החלטתם להזמין חדר לסוף שבוע במלון בוטיק רומנטי? המקום הטוב ביותר בישראל לסוף שבוע רומנטי הוא מרכז העיר תל אביב! ברוב הערים בישראל, במשך סוף השבוע, רוב מקומות הבילוי והאוכל סגורים. העיר תל אביב, אשר חרטה על דגלה את המשפט 'עיר ללא הפסקה' תספק לכם חוויה נפלאה של סוף שבוע רומנטי, מלא אוכל משובח, חופש, ים והמון אהבה. 
 
מלון בוטיק רומנטי בת"א
 
אם כבר בוחרים מלון בוטיק רומנטי בת"א, אז עדיף לבחור את המלון במרכז העיר. מרכז העיר תל אביב שוקק חיים גם בסוף השבוע, ומאפשר לכם להינות מכל האטרקציות 
הטובות ביותר של תל אביב. רוצים להיות קרובים לים? אין צורך שתבחרו במלונות הגדולים של תל אביב, מלון בוטיק במרכז העיר מאפשר לכם להגיע לחופי הים הכי יפים בתל אביב גם ברגל. 
 
מלון בוטיק רומנטי בתל אביב מחיר
 
רוצים לדעת מה המחיר ללילה במלון בוטיק רומנטי בתל אביב? באמצעות הזמנה אונליין באתר של אחד ממלונות הבוטיק היפים ביותר בישראל, תוכלו לראות את המחירים לכל לילה לזוג, ולקבל הנחה משמעותית של 5% על ביצוע הזמנת החדרים דרך האתר של בית המלון. 
 
סוף שבוע במלון בוטיק רומנטי תל אביב
 
קיבלתם החלטה ללכת על סוף שבוע במלון בוטיק רומנטי תל אביב? עשיתם בחירה מצויינת! מלון רוטשילד המפורסם מציע לכם סוף שבוע רומנטי באחד החדרים הרומנטיים של המלון. מלון רוטשילד נבחר שנה אחר שנה בתור המלון הרומנטי ביותר בתל אביב. אם אתם מעוניינים בסוף שבוע רומנטי ונפלא, מלון רוטשילד יעניק לכם את החוויה הזו לאורך כל סוף השבוע. מלון רוטשילד מציע ארוחות בוקר איכותיות ומפנקות וחדרים מעוצבים ושקטים לאורחים. 
 
 
מלון רוטשילד מציע - מלון בוטיק רומנטי במרכז תל אביב
 
הבניין בו הוקם מלון רוטשילד הוא חלק מההיסטוריה של תקופת הברון אדמונד דה רוטשילד. העיצוב הפנימי של המלון למעשה מספר את סיפורו של הברון רוטשילד במקום מושבו בפריז ונותן הצצה לפרוייקטים המדהימים שהוא יצר ותרם עבורם ליישוב היהודי בארץ ישראל לפני קום המדינה. להזמנת חדרים במלון בוטיק רומנטי במרכז תל אביב, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בתחתית האתר, ותהנו מסוף שבוע רומנטי ומפנק!
 
הזמינו עכשיו

הרשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים ומבצעים ישירות למייל שלכם

HERE_PUT_A_PLACEHODLER_OR_LEAVE_EMPTY

Dear guests,

Due to the Corona Pandemic we were forced to reduce our services, especially in the Food and Beverages department.

Breakfast: We prepared a list of suggestions for breakfasts in Tel Aviv, close to the Hotel.
Bar services, minibars and room service will be resolved soon.

We are striving to get back to our standards, efforts are being made and we believe our goals will be met soon.