אודות | מלון רוטשילד - מלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב | מלון אמנות ברוטשילד אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי הַזְמָנָה אוֹנְלַיְן רֹאשׁ אֲתָר סְגִיר אֲתָר

מלון אומנות במרכז

Rothschild Hotel Tel Aviv
אחת הדרכים הנפלאות ביותר להתארח בבית מלון, היא להתארח במלון אומנות במרכז הארץ. מלון בעיצוב אומנותי מציע לכם חוויה מדהימה של שהות בבית מלון בוטיק הכולל מיצגי אומנות שונים לפי תקופה או תרבות מסויימת. אם אתם אוהבים מוזיאונים או אומנות באופן כללי, מלון של אומנות הוא המקום בשבילכם! במרכז העיר תל אביב תוכלו למצוא בית מלון בעיצוב אומנותי המציג חוויה אומנותית נהדרת בשילוב מיקום מושלם לטיול עד לחופי הים של ת"א. 
 
חדר זוגי במלון אומנות
 
אם כבר להינות מאומנות איכותית, אז כדאי להינות ממנה יחד עם בן או בת הזוג. חדר זוגי במלון אומנות יספק לכם את החוויה הרומנטית הזוגית של טיול מוזיאון ושהות בבית מלון בוטיק.
 
מלון אומנות במרכז ת"א
 
איזור מרכז העיר ת"א מציע שלל אטרקציות לזוג או ליחיד. הזמנה של חדר במלון אומנות במרכז ת"א תאפשר לכם להגיע לכל המקומות הטובים ביותר בעיר ולהינות מהמסעדות ומהאוכל המשובח שהעיר מציעה. 
 
מלון אומנות במרכז תל אביב
 
עדיין מתלבטים באיזה מלון אומנות במרכז תל אביב כדאי לבחור? הגיע הזמן להפסיק להתלבט! מלון רוטשילד הוא מלון אומנות במרכז שדרות רוטשילד המציע לכם שירותי 
מלון בוטיק עם חוויה אומנותית נהדרת. המלון הוקם בתוך מבנה מתקופתו של הברון רוטשילד, והאומנות בתוך המלון עוקבת אחר סיפור חייו של הברון רוטשילד מתקופת שהותו בפריז, והפרוייקטים השונים שהקים עבור היישוב העברי בישראל. מלון רוטשילד זכה בתואר 'המלון הרומנטי בתל אביב' מספר פעמים, ומהווה את חוד החנית של מלונות הבוטיק בישראל בכלל ובעיר תל אביב בפרט. 
 
מה מלון רוטשילד מציע?
 
- חוויה אומנותית ורומנטית לזוג.
- שהות במיקום הטוב ביותר בעיר תל אביב.
- חדרי בוטיק יוקרתיים המתאימים ליחיד ולזוג.
- שהייה במבנה היסטורי מהיפים ביותר בישראל. 
 
מלון אומנות במרכז - מלון רוטשילד
 
אם החלטתם לבחור במלון בעיצוב אומנותי באיזור מרכז הארץ, מלון רוטשילד הוא המקום המושלם עבורכם! מלון רוטשילד מספק חוויה אומנותית נפלאה וסיפור היסטורי מרתק על הברון רוטשילד. כל העיצוב הפנימי של המלון הוא אומנות בפני עצמה וכל חדר עוצב בצורה מדוייקת בסגנון בינלאומי. להזמנת חדר רומנטי במלון האומנותי רוטשילד, התקשרו עכשיו והזמינו חדר בוטיק במיוחד בשבילכם. 
הזמינו עכשיו

הרשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים ומבצעים ישירות למייל שלכם

HERE_PUT_A_PLACEHODLER_OR_LEAVE_EMPTY

Dear guests,

Due to the Corona Pandemic we were forced to reduce our services, especially in the Food and Beverages department.

Breakfast: We prepared a list of suggestions for breakfasts in Tel Aviv, close to the Hotel.
Bar services, minibars and room service will be resolved soon.

We are striving to get back to our standards, efforts are being made and we believe our goals will be met soon.