אודות | מלון רוטשילד - מלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב | מלון אמנות ברוטשילד אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי הַזְמָנָה אוֹנְלַיְן רֹאשׁ אֲתָר סְגִיר אֲתָר

מלון אמנות במרכז

Rothschild Hotel Tel Aviv
אוהבים אמנות ומחפשים מלון מושלם לחופשה הבאה שלכם? וודאי תשמחו לדעת שאפשר להזמין חדר במלון אמנות במרכז הארץ. נהוג לחשוב כי מלון הוא מקום ללון בו ולאכול בו ארוחות טובות, אך במלונות אמנותיים החוויה היא ייחודית ומעשירה ומאפשרת להינות מעיצוב מיוחד של בית המלון ומעיצוב אומנותי של החדרים. השהות במלון אמנותי משנה את כל הקונספט של בית מלון, ואפשר להרגיש כמו במוזיאון אשר פתח את שעריו לאירוח. בעיר תל אביב תוכלו למצוא מלון אמנותי הממוקם במרכז העיר ומספק לכם את כל השירותים האיכותיים של בית מלון. בנוסף, המלון מעוצב במיצגים שונים, תמונות וציורים מיוחדים. חובבי אמנות? מלון אמנות זה הדבר המתאים ביותר בשבילכם. 
 
מלון אמנות במרכז ת"א
 
מרכז תל אביב הוא אחד האיזורים הכי שוקקי חיים שאפשר למצוא בישראל. מה שמייחד את מרכז תל אביב הוא המקומות הפתוחים 24/7 כמעט כל השנה. העיר תל אביב 
נקראת 'העיר ללא הפסקה' והיא אכן מספקת למגיעים אליה את כל האטרקציות המהנות ביותר לאורך כל השבוע כמעט בכל שעות היממה. מלון אמנות במרכז ת"א יאפשר לכם להינות מכל האטרקציות של העיר, ולקרב אתכם פיזית לאיזור של החופים הנפלאים שהעיר מציעה למבקרים. 
 
איך בוחרים מלון אמנות במרכז תל אביב?
 
אם החלטתם שבית מלון אומנותי הוא הדבר המתאים לכם ביותר, כדאי לכם לבחור במלון הממוקם באחת השדרות המיוחדות ביותר בישראל - שדרות רוטשילד בתל אביב. 
בחיפוש אחר מלון אמנות במרכז תל אביב, תוכלו למצוא מלון ייחודי הבנוי במבנה היסטורי וממוקם במרכז שדרות רוטשילד באיזור התרבות הכי מיוחד של העיר. 
 
מלון אמנות ברוטשילד
 
מעוניינים להזמין חדר במלון אמנות ברוטשילד? עשיתם החלטה נבונה! מלון רוטשילד הוא אחד המלונות היפים ביותר בתל אביב, והוא ממוקם במרכז השדרה במבנה היסטורי מתקופתו של הברון רוטשילד. המבנה החיצוני והפנימי של המלון מסמלים היסטוריה שלמה בפני עצמה, של אחת התקופות המיוחדות ביותר של היישוב היהודי בארץ ישראל. 
 
מלון אמנות במרכז מהטובים ביותר בארץ - מלון רוטשילד
 
להזמנה של חדרים במלון אמנות במרכז, אתם מוזמנים להיכנס לדף ההזמנות באתר של מלון רוטשילד ולהזמין את החדרים היוקרתיים שמלון רוטשילד מציע לאורחים המגיעים לבית המלון. 
 
הזמינו עכשיו

הרשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים ומבצעים ישירות למייל שלכם

HERE_PUT_A_PLACEHODLER_OR_LEAVE_EMPTY

Dear guests,

Due to the Corona Pandemic we were forced to reduce our services, especially in the Food and Beverages department.

Breakfast: We prepared a list of suggestions for breakfasts in Tel Aviv, close to the Hotel.
Bar services, minibars and room service will be resolved soon.

We are striving to get back to our standards, efforts are being made and we believe our goals will be met soon.