אודות | מלון רוטשילד - מלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב | מלון אמנות ברוטשילד אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי הַזְמָנָה אוֹנְלַיְן רֹאשׁ אֲתָר סְגִיר אֲתָר

מלון בוטיק לעסקים ברוטשילד

Rothschild Hotel Tel Aviv
מארחים אנשי עסקים מסין? אנשי עסקים המגיעים מסין אוהבים בדרך כלל מלונות במיקום מרכזי, המאפשר להם להגיע בהליכה לכל המקומות המעניינים. עם הטכנולוגיה הקיימת היום, גם ללא ידיעת השפה המקומית, הסינים ידעו להגיע לכל מקום בכוחות עצמם. משלחות של אנשי עסקים מסין מגיעות לישראל בכל שנה, אך מה עושים כשמגיעים מספר קטן של אנשי עסקים מסין? אם אתם מארחים קבוצה קטנה של אנשי עסקים מסין, כדאי לכם לבחור עבורם מלון בוטיק לעסקים ברוטשילד.  
 
מלון בוטיק לעסקים במרכז תל אביב
 
מרכז תל אביב הוא המקום הטוב ביותר עבור האורחים שלכם מסין. הסינים לא מכירים ולא מבינים את המשמעות של מקומות סגורים בשבת. לכן, יש חשיבות רבה למיקום המלון ולנגישות שלו לבית מרקחת, סופר-מרקט, מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי בסוף השבוע. מלבד זאת, אנשי עסקים מסין המגיעים לישראל מעוניינים לקנות לנשים שלהן תכשיטים ומזכרות מישראל. איפה המקום הטוב ביותר לעשות זאת? המקום הטוב ביותר לקניית תכשיטים ומזכרות בסוף שבוע הוא איזור העיר העתיקה של יפו. העיר העתיקה של יפו קרובה מרחק הליכה או נסיעה קצרה במונית ממרכז העיר תל אביב. לכן, מלון בוטיק לעסקים במרכז תל אביב הוא הבחירה האידאלית עבור אנשי עסקים מכל העולם בכלל ומסין בפרט. 
 
מלון בוטיק לעסקים בת"א במחיר אטרקטיבי
 
על מנת שתוכלו לתת לאורחים שלכם מלון בוטיק לעסקים בת"א במחיר משתלם, כדאי לכם לפנות לבית מלון המציע הנחה בהזמנת אונליין של החדרים במלון. כך האורחים שלכם יוכלו להינות ממלון יוקרתי במחיר טוב ומשתלם. 
 
מלון בוטיק לעסקים בתל אביב
 
רוצים לבצע את ההזמנה למלון בוטיק לעסקים בתל אביב? האורחים שלכם מסין וודאי ישמחו לדעת שבחרתם עבורם את מלון רוטשילד המהמם. מלון רוטשילד הוא מלון אומנות יוקרתי אשר מציע חדרים מרהיבים ומעוצבים וארוחות בוקר איכותיות. המיקום של המלון, במרכז שדרות רוטשילד, הוא מושלם עבור כל תייר המגיע לישראל. 
 
מלון בוטיק לעסקים ברוטשילד - מלון רוטשילד
 
להזמנה של חדרים יוקרתיים במלון בוטיק לעסקים ברוטשילד, התקשרו עכשיו לעמדת הקבלה של מלון רוטשילד ובחרו את החדר המתאים ביותר. אם אתם מעוניינים בהנחה של  5%, בצעו את ההזמנה באתר. 
 
הזמינו עכשיו

הרשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים ומבצעים ישירות למייל שלכם

HERE_PUT_A_PLACEHODLER_OR_LEAVE_EMPTY

Dear guests,

Due to the Corona Pandemic we were forced to reduce our services, especially in the Food and Beverages department.

Breakfast: We prepared a list of suggestions for breakfasts in Tel Aviv, close to the Hotel.
Bar services, minibars and room service will be resolved soon.

We are striving to get back to our standards, efforts are being made and we believe our goals will be met soon.